ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΟΡΑΣ ΚΡΑΝΟΣ;


Συγνωμη για την λαθος εκτιμηση μου για το Point System
June 19, 2007, 1:47 pm
Filed under: Γιατι;

Φίλοι μου

ψάχνοντας ανακάλυψα ότι το point system βγήκε καθαρά για ανθρώπους που οδηγάνε επικίνδυνα. Άρα όσα έχω αναφέρει στο ότι – αν ενδιαφέρεται για την ζωή μου ας κρατήσει μόνο το point system και να καταργήσει το πρόστιμο – είναι λάθος εκ μέρους μου.

Δεν νομίζω ότι μη φορώντας κράνος πρέπει να σε αφαιρέσει πόντους από το δίπλωμα. Δεν μπορεί να σε κρίνει επικίνδυνο οδηγό.

με εκτίμηση

Θεόδωρος Σγουράκης

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

